Euronews-tv-kanavalla oli yhteen aikaan
(ja saattaa olla vieläkin) ohjelma, jonka nimi oli No Comment. Siinä
näytettiin uutiskuvaa maailmalta ilman selostusta tai tekstitystä.
Tämäkään ”uutiskuva” (tai
pikemminkin blogikuva) ei kaipaa täydentävää selostusta.
4.5. tehdyssä päivityksessä
kerrotaan: ”Our goal was at first to be able to produce a reception
maximized phone and then, later, add new security features for the
second Certum 2 model.”
ZR yritti siis myydä käytännössä
lähes saman puhelimen kahteen kertaan. Siis tähän tapaan: ostat
ensin ”maailman parhaimman kuuluvuuden” tarjoavan puhelimen, joka
maksaa 499 dollaria, 699 dollaria tai jotakin muuta, ja sitten kun
”tietoturvallisuus” alkaa huolettaa, raotat jälleen lompakkoasi
ja pulitat ZR:lle jälleen 499 dollaria, 699 dollaria tai jotakin
muuta.
Certum 2 -puhelimen
Indiegogo-kampanjalle tulee käymään täsmälleen samoin, joten
yrityksessä kannattaisi vakavasti miettiä, onko se kaiken vaivan
arvoista, kun vaarana on joutua toisen kerran naurunalaiseksi.
Loppukevennyksenä laulu numero kahdeksasta.
Tämä oli varmasti kaikista epäonnistunein kampanja, kun huomioidaan se, että kyseessä ei varsinaisesti ollut mikään huijaustuote.
VastaaPoistaAjateltiinko Zero Receptionissa maaliskuussa tosiaankin vakavasti, että viiden miljoonan dollarin tavoite voisi täyttyä? Ja mihin faktoihin tuo odotus perustui?
0% of $5,000,000 fixed goal. Todella surkeaa...
Jospa syy epäonnistumiseen onkin se, ettei tarkoituksellisesti valehdeltu ja huijattu?
PoistaTuosta voisi sitten tehdä sellaisen päätelmän, että joukkorahoituspalveluissa menestyneet yritykset tarkoituksellisesti valehtelivat ja huijasivat tukijoita...
PoistaTukijat ovat onnekkaita, koska tulevat saamaan rahansa takaisin. Kaikki eivät ole aina yhtä onnekkaita.
VastaaPoistaTämän olisi pitänyt olla varoittava esimerkki myös CR:n tukijoille. Ja jos ZR olisikin saanut tavoitteensa täyteen, aina olisi ollut mahdollista, että sille olisi käynyt samalla tavalla.
PuzzlePhone
Eräs kommentti: ”So the project failed and we lost our money?”
CircularDevices isn't dead. It's "trending on Startup100"!
Poistahttp://startup100.net/...
... just like BrightCharger (#5 in May 2018).
http://startup100.net
Miten sille Vesslan MIT nominationille kävi vai mikä se olikaan nimeltään?
VastaaPoistaEi se koskaan päässyt sille listalle. Oli hakenut mutta jäi ulos.
VastaaPoistahttps://www.innovatorsunder35.com
Yllätys...
Jaahans. Sille ehdokkuudelle kävi sitten kuten Achille Lauronille. Osu ja uppos.
Poistahttps://fi.m.wikipedia.org/wiki/M/S_Achille_Lauro