Cmicro on täydellinen fiasko. Yhtään
uutta tukijaa ei ole tullut yhteentoista päivään. Vaatisi
todellakin ihmeen, jotta yritys saisi kokoon vaatimattoman 25 000
USD:n tavoitteensa.
Cmicro voitaisiin myydä laadukkaamman
(ja kalliimman) uunin mukana, mutta sen hintavaikutus ei saisi
silloin olla kovin suuri. Kuten kampanja on osoittanut, Cmicrolle ei
sellaisenaan ole kysyntää tai tarvetta.
Jos yrityksellä on jonkinlainen
tuotesuoja (joka tiettävästi on tosin voimassa vain Suomessa), sen
kannattaisi myydä Cmicro jollekin suurelle kodinkonevalmistajalle.
Silloin se voisi saada mikrokupuun sijoittamansa rahat takaisin ja
mahdollistaa Cmicron olemassaolo. Muussa tapauksessa Cmicro tulee
kokemaan Certum Phonen kohtalon.
IGG-kampanjan epäonnistuminen ei toki
tarkoita sitä, etteikö yritys voisi yrittää tuoda Cmicron
markkinoille toisella tavalla. Ongelma taitaa vain olla siinä, mistä
se saisi rahaa ylihintaisen tuotteen saamiseksi myyntiin. Toisaalta
60 euron hinnalla sen myyntimahdollisuudet olisivat heikot.
Luulepa, ettei yksikään mikron valmistaja kiinnostuisi tuosta kuvusta. Tuote ei poista koostumukseltaan erilaisten ruokien epätasaista lämpenemistä.
VastaaPoistaCmicron kampanjaa on jäljellä 25 päivää, ja se päättyy 4.5.
VastaaPoistaCertum Phonenella vastaavasti 27 päivää ja 6.5.