Blogi epäili aiemmin, että osa
ensimmäisistä tukijoista voisi olla Valkeen bulvaaneja, jotta
kiinnostus uutta korvavaloa kohtaan näyttäisi suuremmalta kuin se
todellisuudessa on. Valkeen hallituksen puheenjohtaja (PJ) on tehnyt
ensimmäisen kommentin omalla nimellään, mikä paljastaa hänet
bulvaaniksi eli tässä tapauksessa tukijamäärän kaunistelijaksi.
Jos kommentti olisi tehty Valkeen
nimissä, eli sen olisi tehnyt projektinomistaja, se näyttäisi
tältä:
Eihän PJ:n todellakaan tarvitsisi
ostaa korvavaloa tavallisen kanava kautta, vaan hän saisi sen niin
sanotusti keittiön kautta maksamatta siitä mitään. Tämä panee
aprikoimaan, miten monta bulvaania kaikkiaan on. Aika paha ja
ajattelematon kömmähdys PJ:lta.
Kampanja on tosin vasta aluillaan,
mutta kaikki näyttäisi viittaavan siihen, että tästä tulee
nöyryyttävä tappio Valkeelle. Ja se on aivan oikein.
Valkeen esitti patenttihakemuksessaan,
että korvien valaisu voisi tuoda helpotusta seuraaviin tauteihin tai
niihin rinnastettaviin oireyhtymiin:
anxiety, depression, delirium,
Alzheimer's disease, ADHD, infertility, migraine, seasonal affective
disorder (SAD), cancer, obesity, circadian rhythm sleep disorders,
jet lag, shift work disorder, Parkinson's disease, burning mouth
syndrome, fibromyalgia, restless legs syndrome, social anxiety,
hypertension (HTN), cognitive impairment, migraine, headache, social
phobia, Generalized anxiety disorder (GAD), chronic pain and/or
decreased cognitive performance.
Alzheimer on vakava, etenevä ja
kuolemaan johtava aivorappeuma, johon ei ole parannuskeinoa, ja
tuskinpa korvavalostaan olisi siihen apua. Monikohan sairas on
ostanut korvavalon saadakseen apua em. tauteihin havaittuaan, että
koululääketieteestä ei ole apua?
Olin tietämättä oikeassa sijoittajien tilasta: Ranskalaiselle rahastolle riitti ja ne lähti Valkeesta.
VastaaPoistaNäyttää siltä, että sijoittaja lähti ennen kampanjan alkamista. Valkeen hallituksessa ei ollut sijoittajan edustajaa 7.9.
VastaaPoistaSijoittajan lähdettyä HumanCharger® Wireless Headset oli Valkeen viimeinen mutta, kuten historia on osoittava, epätoivoinen yritys lisätä myyntiä.