Kerroin aikaisemmin siitä, kun DNA:n asiakas siirsi kiinteän puhelinverkon numeronsa Saunalahdelle.
http://oulun1.blogspot.com/2010/01/dnan-viserrys-vaimenee.html
Kerroin myös siitä, kun DNA halusi vielä ”pitää kiinni” entisestä asiakkaastaan ja jatkaa edelleenkin perusmaksun laskuttamista.
http://oulun1.blogspot.com/2010/02/dnan-virheellinen-laskutus.html
Saunalahden uuden asiakkaan eduksi luvattiin puolen vuoden kuukausimaksut veloituksetta, mutta kas kummaa: lupaus olikin unohtunut Saunalahden ensimmäisestä laskusta, jossa veloitettiin kahden kuukauden perusmaksut (kausimaksut) kerralla, yhteensä 5,90 euroa.
Kuten tunnettua, myös Saunalahden puhelinasiakaspalveluun oli pitkähkö jono, joten jouduin tekemään huomautuksen omalla tunnuksellani, koska Saunalahden asiakaspalveluun ei (Elisan tavoin) voi ottaa yhteyttä sähköpostitse. Tästä pieni Plussa DNA:lle, jolla on sähköpostipalvelu.
Jätin huomautuksen viime torstaina (25.2.), ja nyt voidaan katsoa, miten nopeasti Saunalahti reagoi siihen ja mikä on Saunalahden selitys väärälle laskutukselle.
Tarvitseeko enää ihmetellä, että puhelinoperaattoreiden asiakaspalvelut ovat ruuhkautuneet, koska operaattorit eivät hoida asioita loppuun asti ja lähettävät vielä sopimuksenvastaisia laskuja? Mitenkähän suuri osa asiakaspalveluiden ajasta kuluu operaattoreiden omien virheiden korjaamiseen?
Lisätty 3.3.2010:
Saunalahden asiakaspalvelu vastasi eilen. Lyhyessä vastauksessa todetaan, että koska liittymä ei ole minun nimelläni, se ei voi hoitaa asiaa. DNA:lla ei ollut mitään ongelmaa siinä, että minä hoidin asian toisen puolesta.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti