Kalevan toimittaja kertoo Twitterissä
saaneensa Asmo-laturin (2.12.2016). Blogisti on nähnyt ja kokenut
yhtä ja vähän toistakin, mutta siitä huolimatta suurta ihmetystä
herättää se, minkä kumman vuoksi kokeneen toimittajan
täytyy mainostaa tapahtunutta. Mikä tekee siitä niin merkittävää?
Asmo Solutions ja Asmo-laturi ovat
tietenkin ennestään tuttuja toimittajalle, joka on kirjoittanut
muutaman artikkelin yrityksestä.
Tämä on helmi (Kaleva 4.2.1016):
”Saloranta suunnitteli laturin, joka
on energiapihi, ja lataa vain silloin, kun puhelin on kiinnitettynä
laturiin.”
... lataa vain silloin, kun puhelin on
kiinnitettynä laturiin.
Mutta eikö tämä ”ominaisuus” ole
muissakin latureissa..?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti