Jälleen yksi uusi pettynyt Asmo-laturin
ennakkotilaaja IndieGogossa. Graham, joka nimestä päätellen
lieneekin britti, oli arvatenkin tilannut Asmo-laturin UK-version,
jota ei (jostakin oudosta syystä) valmisteta. Vaikka Asmo Solutions
oli kahdesti pyytänyt Grahamia lähettämään yhteystietonsa
(tms.), siitä huolimatta Asmo Solutions ei ole tehnyt maksun
palautusta.
Onko tässä kyse vanhasta
”väsytystaktiikasta”, jolla asiakas pyritään väsyttämään
tämän perätessä täysin oikeutettuja vaatimuksiaan? Tämä on
tuttua monen huijariyrityksen kohdalla: jos asiakas oli maksanut
jonkin ostoksen ennakkoon mutta ei pitkästä odotuksestaan
huolimatta ollut saanut ostostaan, huijari voi luottaa siihen, että
asiakas yksinkertaisesti väsyy peräämään oikeuksiaan eli saada
maksamansa tuote tai rahansa takaisin, kun tämän annetaan vain
odottaa ja odottaa...
Joka tapauksessa tässä tulee lisää
ilmaista ja ”hyvää” mainosta Asmo Solutionsille.
Yrityksen fb-sivulle tulevien
myönteisten kommenttien määrä on paljon vähäisempi. Mikähän
mahtaa olla syynä siihen? Voisiko syynä olla pettymyksen tunne
pakkauksen avaamisen jälkeen, kun sisältä paljastuu jopa kaksi
vuotta odotettu Asmo-laturi, joka ei ehkä ollutkaan aivan odotusten
tai ainakaan siitä maksetun hinnan mukainen? Hiipiikö mieleen
epäilys, että kädessä pideltävä Asmo-laturi olikin huono ostos? Tuskinpa tuosta
voisi ainakaan antaa positiivista palautetta...
Joka tapauksessa tuollaiset myönteiset
kommentit herättävät pakostakin hienoista säälin tunnetta. Onko
elämä joillakin todellakin niin sisällyksetöntä, että jonkin
nettiostoksen tilauksen saapuminen on niin suuri asia (päivän
kohokohta), että siitä täytyy mainita erikseen somessa?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti